perjantai 1. maaliskuuta 2013

Haaste


Herkkuhovi -blogista sain hetki sitten haasteen tehtäväkseni! Kiitos! 


Vastaa 11 kysymykseen jotka haasteen laatija on antanut.
Kerro itsestäsi 11 asiaa.
Laita haaste 11 blogille ja laadi 11 uutta kysymystä.

Tämäkin haaste taitaa jo kaikissa blogeissa olla, joten en keksi ketään kenelle tämän jakaisin. Tässä kuitenkin omat "kiinnostavat" vastaukseni.;)

11 kysymystä 

1. Koska perustit blogisi ja miksi?
Mustikkasuu-blogin perustin heinäkuussa 2009. Mieheni kannusti minua aloittamaan blogin pitämisen ja auttoi myös keksimään blogille nimen. Valokuvasin aina leipomuksiani ja harrastuksen laajeneminen on lisännyt leivontainnostusta. Kesällä 2012 muutin Vuodatuksesta tänne bloggerin puolelle ja aloitin tämän nykyisen blogini.

2. Mikä on sinulle tärkeää bloginpidossa?
Selkeät ohjeet, kauniit valokuvat, rento ote elämään ja bloggaamiseen.

3. Mitä ruokaa et suostuisi ikinä syömään?
En syö mitään sisäelinruokia, sain niin hirvittävän kammon opiskellessani ravintolakokiksi.

4. Mitä ruokaa kokkaat vieraillesi?
Usein teen lohta, myös salaatit ovat suosiossa.

5. 3 tärkeintä välinettä keittiössäsi?
Yleiskone, kokkiveitsi, digitaalinen vaaka.

6. Suosikkileivonnaisesi?
Banaanikakku! Ja mokkapalat! Ja moni muu.:D

7. Jos saisit valita syntymäpäiväkakkusi, minkälainen se olisi?
Prinsessakakku! Vaaleanpunainen tottakai!

8. Hauskin kömmähdys keittiössä?
Näitä sattuu jatkuvasti, koska olen aikamoinen sählääjä. Kerran töissä oli pöydällä muutaman kilon säkki pakastevihanneksia, joku oli avannut sen puolestani. Tartuin vain pussin toisesta päästä ja vedin, pian huomasin, että lattia on kauttaaltaan vihanneksissa! Kerran onnistuin salissa pudottamaan 2 kg mansikkahilloa lattialle.:)

9. Minkä leivonnaisen muistat lapsuudestasi?
Lusikkaleivät, rahkapiirakka ja korvapuustit! Äiti leipoi usein, kun olin lapsi. Minä tietysti autoin!

10. Seuraatko ruokaohjelmia televisiosta?
Seuraan! Voisin katsoa ruokaohjelmia vaikka koko päivän! Suosikkejani ovat esim. Nigellan, Leilan ja i-ha-nan Jamie Oliverin ohjelmat.

11. Mitä ruokaa huomaat tekeväsi usein?
Tavallisia kotiruokia: Keittoja, jauhelihakastiketta, nakkikastiketta, makaronilaatikkoa, uunilohta jne.



11 asiaa minusta:

1. Rakastan eläimiä! Meillä on kaksi kissaa ja vanhemmillani asuu vielä yksi.
2. Haaveilen omakotitalosta ja omasta puutarhasta.
3. Harrastan lenkkeilyä, valokuvaamista, kalastusta, sienestystä, piirrän ja maalaan, olen luova tyyppi!
4. Luonto on voimavarani, olen kesäihminen! Kesällä viihdyn mökillä.
5. Olen varsinainen kotihiiri, perhe on tärkeintä maailmassa!
6. Kotini on oikea tilkkutäkki! Teen myös paljon heräteostoksia. Rakastan värejä ja annan niiden myös näkyä!
7. Olen ahkera tekemään kotitöitä, puuhailen jotain jatkuvasti ja yritän tehdä montaa asiaa kerralla.;)
8. Olen sosiaalinen, mutta nautin vielä enemmän omasta rauhasta ja siitä etten ole tavoitettavissa.
9. En tykkää ruoanlaitossa liiallisesta hifistelystä, keep it simple!
10. Vaikka olen luova, keittiössä en osaa/viitsi näprätä koristeita. En luota suunnitteluun, teen vain mikä hyvältä tuntuu sillä hetkellä.:D
11. Olen hulluna leivonta- ja ruokakirjoihin. Hankin kokoajan lisää ja selailen tuntikausia kauniita kuvia!


2 kommenttia:

  1. Mukavia vastauksia ja kauniita kuvia.
    Muutama vastaus oli kuin minun kirjoittama. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.:) Kiva kuulla, näihin kysymyksiin olikin ihan hauska vastata!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥